16 sept. 2010

Si eu sunt bibliotecar(a)! - editia a doua

IREX lanseaza invitatia de inscriere in a doua editie a Concursului Si eu sunt bibliotecar(a)! tuturor bibliotecarilor din Romania, indiferent de tipul bibliotecii sau al comunitatii servite. Scopul acestei competitii este sa genereze idei noi si unice de promovare a serviciilor bibliotecilor romanesti, din dorinta de a schimba perceptia publicului asupra bibliotecarilor si pentru a-i incuraja pe acestia sa iasa in intampinarea comunitatilor lor si sa se prezinte ca furnizori importanti de servicii de acces la informatie si agenti ai schimbarii. Concursul Si eu sunt bibliotecar(a)! are 3 sectiuni:
1. Sectiunea Povesti din biblioteci
2. Sectiunea O fotografie face cat o mie de cuvinte
3. Sectiunea Atentie, motor, actiune!

IREX asteapta contributiile la cele trei sectiuni pe adresa de e-mail comunicare@irex.ro, unde veti completa in campul Subiect (Subject): Pentru concursul Si eu sunt bibliotecar(a)! si sectiunea la care va inscrieti. Data limita pentru primirea materialelor care vor fi inscrise in concurs este 30 septembrie 2010.

Pentru intrebari si sugestii va invitam sa utilizati forumul biblionet.ro, sectiunea „Si eu sunt bibliotecar(a)!” http://www.biblionet.ro/forum/viewtopic.php?f=19&t=100&p=858#p858 sau adresa de e-mail comunicare@irex.ro , unde veti completa in campul Subiect (Subject) “Intrebare concurs”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu